ponert
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مبلمان اداری ، مدل های مبلمان اداری نسبت به سایر مدل های مبلمان اداری از زیبایی بیشتری در طراحی و کیفیت بالاتری در تولید برخوردارند و برای خرید مبلمان اداری مدیریت باید وسواس بیشتری به عمل بیاورد، زیرا تمام اتفاقات اصلی هر دفتر اداری در مدیریت می باشد. در محیط های کاری انواع مبلمان اداری کاربردهای مختلفی دارند و برای هر بخش از مبلمان اداری خاص خودش استفاده می شود انواع مبلمان اداری : میزاداری، صندلی اداری، پارتیشن اداری هستند مبلمان اداری با توجه به مدل مورد نظر شما متفاوت است و شما می توانید مبلمان اداری که برای محیط اداری تان در نظر دارید را با توجه به بودجه در نظرتان انتخاب کنید، این مبلمان به منظور نظم و هماهنگی به محیط مورد استفاده قرار می گیرند.
صندلی اداری ، انواع مختلفی از صندلی ها برای هر گونه نیاز در محل کار یا منزل وجود داد وانواع صندلی ها، صندلی اداری، صندلی مدیریتی، صندلی کامپیوتر و.. است. یک کارمند و یا مدیر بیشتر ساعت های خود را بر روی صندلی سپری می کند پس این صندلی باید استانداردهای مشخصی داشته باشد تا به ستون فقرات آسیبی وارد نکند، یک صندلی اداری مناسب باید پشت صندلی از انواع فنری باشد، قسمت میانی صندلی نباید گردش خون در پاها به خصوص در زانوها را دچار اختلال کند وخون در زانواها جمع شود، باید تکیه گاهی مطمن و راحت برای بدن شما ایجاد کند. استفاده نادرست از صندلی عوارضی دارد و هر چقدر که صندلی شما در محل کار راحت باشد اگر از آن درست استفاده نکنید عوارض بدی برای بدنتان ممکن است اتفاق بیوفتد از جمله عوارض: اگر بدن خود را بیش از حد به جلو خم کرده باشید مشکللاتی چون احساس درد در ناحیه گردن و کمر آزارتان می دهد، نشستن بر روی لبه صندلی می تواند فشار زیادی بر دیسک کمر وارد کند، اگر مدت طولانی، به صورت ثابت بر روی صندلی بنشینید ممکن است با مشکلاتی مثل خستگی زودرس، درد و ضعف عضلات گردن مواجه شوید.
میز اداری ، امروزه شرایط کاری به صورتی شده است که بیشتر افراد وقت خود را پشت میز سپری می کنند، میز جایی برای نگه داشتن وسایل و کاغذهای مهم است پس میز اداری شما باید طوری باشد که وقتی سرکار و مشغول هستید دیگر نگران چیزی نباشید و از کار کردن لذت ببرید، انتخاب یک میز اداری مناسب بسیار مهم است سعی کنید میزی را انتخاب کنید که هم برای کار شما مناسب باشد و هم طوری باشد که هنگام کار کردن راحت باشید و لذت ببرید، فضای دفتر را به یاد آورید و بر اساس فضای دفتر، میز را انتخاب کنید اندازه یک میز اداری کلی از فضای دفتر شما را می تواند پر کند اگر بر روی یک میز نیاز است وسایل سنگین قرار گیرد بهتر است از میزهای محکم تر استفاده کنید و اگر یک میز جنبه دکوری دارد و کار زیادی با آن ندارید و لازم نیست وسایل سنگین روی آن قرار بگیرد می توانید از میزهای سبکتر مثل میزهای شیشه ای استفاده کنید. توجه داشته باشید قیمت میزهای اداری وابسته به کیفیت میز و طراحی میز می باشد و این میزان قطعا متفاوت می باشد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۱:۵۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب