ponert
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

خريد پوشاك و لباس براي كودكان كار راحتي نيست و در مواردي ممكن است بسيار وقت گير و آزار دهنده باشد. در اين مطلب نكاتي را در خصوص خريد پوشاك بچه گانه مطرح مي كنيم. پوشك بچه و انتخاب نوع مناسب آن يكي از فاكتورهاي مهم در رفع نيازهاي اوليه كودك است. پوشك مناسب بايد به نحوي باشد كه زمينه راحتي و آرامش كودك را فراهم سازد در غير اينصورت مي تواند باعث بوجود آمدن عوارضي در نحوه راه رفتن و حالت پاهاي كودك بشود. لباس نقش مهمي در زيباتر شدن ظاهر كودكان و بزرگسالان دارد و اهميت آن به حدي است كه افراد زيادي مبالغ بالايي براي خريد آن هزينه مي كنند. براي انتخاب لباس بايد دقت نماييد كه مدل لباس متناسب با وزن و فرم اندامتان باشد؛ زيرا با انتخاب لباس متناسب با قد و وزن و رنگ پوست ظاهري زيبا و دلخواه براي خود رقم مي زنيد. علاوه بر اين مادران علاقه زيادي دارند كه براي كودكانشان لباس هاي زيبا و شيكي تهيه نمايند و اين موضوع هميشه دغدغه آن ها محسوب مي شود. در اين مقاله قصد داريم چندين مدل لباس دخترانه بچه گانه را به شما معرفي كنيم تا با الگو گرفتن از آن ها تيپ و ظاهري جذاب براي دختر بچه زيبايتان رقم بزنيد.

مدل پيراهن دخترانه

پيراهن يكي از لباس هاي ضروري دختر بچه ها مي باشد كه با توجه به فصول و مناسبت ها از پارچه هاي مختلف براي توليد آن ها استفاده مي شود. در ادامه تصاوير زيبايي از چند مدل پيراهن دخترانه را نمايش مي دهيم.

شيك ترين بلوز و دامن دخترانه

مادران خوش سليقه علاقه خاصي دارن كه براي دختر بچه هايشان بلوز و دامن هاي زيبا تهيه نمايند. در ادامه اين مقاله قصد داريم تصاوير شيك ترين بلوز و دامن دخترانه و جديدترين مدل لباس دخترانه را براي شما عزيزان قرار دهيم. نكات قابل توجه در خريد پوشاك بچه‌گانه دنياي مد و پوشاك بچه‌گانه از جمله مواردي است كه پدر و مادران جوان به آن توجه كرده و به شيك پوشي كودك خود اهميت مي دهند و مواردي مانند جنس، مدل و قيمت را در خريد لباس كودكان مد نظر قرار مي دهند. علاوه بر اين در خريد لباس بچگانه بايستي مواردي را متناسب با فصل، كاربرد و  سن كودك مورد توجه قرارداد  كه در اين مقاله به شرح خلاصه اي از اين نكات مي پردازيم. لباس اسپورت بچه گانه شيك نكات مهم در خريد لباس بچگانه كودك بايستي در لباسي كه بر تن مي‌كند، راحت و آزاد باشد. پوشاك بچه‌گانه دقيقا مي بايست متناسب با سايز كودك خريداري شود. بطوريكه بيش از حد چسبان و يا بطور اغراق آميز گشاد نباشد. اگر چنانچه پوشاك بچه را فارغ از رنگ و طرح آن، متناسب با سايز كودك خريداري كنيد، ظاهري زيبا به كودك خود مي‌بخشيد. نكته بعدي كه بايستي به آن توجه شود، جنس پوشاك است. پوشاك بچه گانه نبايستي از نوع به اصطلاح خارش‌دار و يا زبر باشد. حتي اگر چنانچه درصدد خريد لباس زمستانه هستيد، مي‌بايست  جنس هاي نرم پشمي و يا كتان را انتخاب نماييد. همچنين الياف طبيعي كه فاقد مواد شيميايي هستند، مي‌توانند بهترين گزينه در اجناس پوشاك بچه باشند. طبيعتا براي فصول گرما نيز اجناس نخي را براي تهيه پوشاك بچه انتخاب نماييد. اجناس پلاستيكي علاوه بر افزايش گرماي دماي بدن كودك باعث تعريق و رطوبت بدن او نيز مي‌شود. جنس مناسب را براي پوشاك كودكان انتخاب كنيد. طرح و رنگ پوشاك بچه بايستي متناسب با سن كودك باشد. تا حد امكان از رنگ‌هاي تيره دوري نماييد. به دليل آنكه از نظر روانشناسي رنگ تيره در روحيه كودك تاثير گذار بوده و اگر در خريد پوشاك بچه به رنگ‌هاي تيره زياده‌روي كنيد، به تدريج روحيه كودك افسرده خواهد شد. بنابراين از رنگ‌هاي شاد و روشن جهت تهيه پوشاك بچه گانه استفاده نماييد. كودكان مي‌توانند در ارتباط با پوشاك خود تا حدي نظر دهند. براي تيپ مهماني كودكان، مي‌توان از پاپيون براي پسربچه‌ها همراه با پيراهن و جليقه مشابه لباس اسپرت بچه گانه  استفاده كرد. براي پوشاك بچه‌گانه دخترانه ويژه مهماني نيز، پيراهن‌هاي مدل عروسكي و زيبايي در بازارهاي پوشاك بچه گانه در انواع رنگ‌ها و مدل‌ها عرضه مي‌شود، كه مي‌توان از آنها بهره‌مند شد. علاوه بر آن مي‌توان از كلاه‌هاي فانتزي ويژه مهماني نيز استفاده كرد. اتاق خواب دخترانه صورتي

 دخترانه

طراحي دكوراسيون و نحوه چيدمان وسايل اتاق روي روحيه شما تاثير دارد . براي اين كه بهترين طراحي را براي اتاق خواب خود پياده سازي كنيد بايد وقت بگذاريد و با آگاهي در مورد رنگ ، نورپردازي و نحوه چيدمان وسايل تصميم بگيريد . سبك هاي متنوعي براي طراحي دكوراسيون داخلي اتاق خواب دخترانه وجود دارد . استفاده از رنگ هاي شاد محيط زيبا و دوست داشتني را براي اتاق شما به وجود مي آورد . اتاق خواب از بخش هاي مهم خانه است كه فضايي كاملا خصوصي در اختيار شما قرار مي دهد به عبارت ديگر حريم خصوصي اعضاي خانواده است. اتاق خواب محلي براي مطالعه كردن ، درس خواندن ، استراحت و خوابيدن است . اين كه اتاق خواب خود را به چه سبكي تزيين مي كنيد به سليقه شما بستگي دارد . از آن جايي كه دختران روحيات لطيفي دارند ، بهتر است اتاق خواب آن ها با روحياتشان سازگار باشد . در طراحي دكوراسيون اتاق خواب دخترانه معمولا از رنگ هاي گرم يا قوي مانند قرمز ، صورتي ، بنفش ، زرد و سبز استفاده مي كنند . البته بعضي از افراد به رنگ هاي سرد و خنثي مانند خاكستري ، آبي و طوسي علاقه دارند . پس نتيجه مي گيريم سليقه دخترخانم ها مشابه هم نيست وبا يكديگر متفاوت است . دختران به شيك و مرتب بودن اتاق خوابشان بسيار اهميت مي دهند و اكثرا دوست دارند وسايلشان در محل مناسب و مشخصي قرار داده شود . به همين دليل طراحي اتاق خواب دخترانه از حساسيت بيشتري برخوردار است . براي اين كه بتوانيم به اتاق نظم بيشتري بدهيم مي توانيم از يكسري كمد و قفسه استفاده كنيم . در اين بخش از سايت تيجور مجموعه اي از مدل هاي كوراسيون داخلي اتاق خواب دخترانه را براي شما فراهم آورديم كه اميدواريم از ديدن آنها لذت ببريد . پس براي ديدن اين تصاوير با ما همراه باشيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۰:۱۳ ] [ admin ]

بعضي از محققان مي‌گويند كه هر فردي داراي يك زبان اصلي و يك زبان ثانويه براي بيان عشق است. به‌علاوه، انسان‌ها تمايل دارند به شيوه‌اي ابراز عشق كنند كه همان شيوه را براي دريافت عشق از سوي ديگران ترجيح مي‌دهند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۲۹:۴۷ ] [ admin ]

كابينت هايي كه در آشپرخانه نصب مي شونند بنابر شرايط آشپزخانه بايد مقاومت كافي در برابر رطوبت و گرما داشته باشند. اين مسئله خصوصا در مناطقي كه آي و هواي خاصي دارند حائز اهميت است. مثلا در شمال كشور ايران كابينت هايي بايد استفاده شوند كه در برابر رطوبت دوام بيشتري داشته باشند.

تفاوت كابينت هاي گلاس با ساير كابينت ها

همانطور كه قبلا نيز اشاره كرديم كابينت هاي گلاس از جنس ورق هاي هايگلاس هستند . اين ورق ها در واقع  متريالي شبيه به MDF  است يعني مغزي كار MDF بوده و فقط  پوشش لايه بيروني آن  از نوعي پلاستيك به نام پلكسي گلاس ساخته شده است ، در حالي كه در MDF هاي معمولي اين پوشش از جنس ملامينه مي باشد. در كنار كابينت هاي هايگلاس نوع ديگري از كابينت ها نيز وجود دارد كه به آنها پلي گلاس گفته مي شود. روكش استفاه شده براي اين نوع كابينت ها پلي استر مي باشد و نسبت به كابينت هاي هاي گلاس درخشش بيشتري داشته و نيز در مقابل خط و خش مقاوم تر هست. اكثر كابينت هاي هايگلاس ساخت كشور هاي آلمان ، اسپانيا ، ايتاليا و اتريش است ولي در ايران بيشتر از كابينت هاي هاي گلاس ساخت كشور تركيه استفاده مي شود. در بررسي كيفيت كابينت هاي ساخته شده در هر كشور و در برند هاي مختلف ، نكته اي كه حائز اهميت است ،ميزان موج  موجود در سطح روكش  كابينت هايگلاس است .هر چقدر اين ميزان موج كمتر باشد بدين معني است كه عمليات پرس روكش دقيق تر و با كيفيت تر انجام پذيرفته است  و نيز كيفيت ام دي اف استفاده شده در آن نيز بالاتر است . اگر بخواهيد كه اين طول موج به صفر برسد بهتر است از كابينت هاي پلي گلاس استفاده كنيد. نكته قابل ذكر ديگر در ساخت اين كابينت ها اين است كه فقط در يك سمت اين كابينت ها از لايه براق استفاده مي شود و سمت ديگر آن كه در ديد نيست معمولا از لايه هاي معمولي تر ساخته مي شود.

كابينت-تمام-چوب-با-طرح-كلاسيك-زيباويژگي هاي  اصلي كابينت ام دي اف

  • مهمترين ويژگي اي كه در كابينت ام دي اف وجود دارد و باعث شده است كه اين نوع كابينت ها طرفداران زيادي داشته باشد ، مقاومت و دوام بالاي آن است . اين كابينت ها به دليل قدرت خوبي كه دارند هم تحمل وزن در آنها زياد بوده و هم عمر طولاني تري خواهند داشت.

 

  • سطح صاف و متراكم MDF ترك باعث شده است ،افرادي كه علاقه مند به استفاده از كابينت هاي با سطوح رنگي در آشپزخانه ي خود هستند از اين نوع كابينت ها استفاده كنند.

 

  • با توجه به اينكه هم نئوپان و هم MDF عادي هر دو از  تركيب خورده هاي چوب با چسب تهيه شده اند ؛ولي با اين حال MDFعادي از نئوپان سنگين تر بوده و مقاومت بالاتري نيز دارد.

 

  • تنوع بالاي كابينت mdf از لحاظ ضخامت ، نوع روكش پشت كار و روكش جلو و چگالي آن نيز از جمله ويژگي هاي مهم آن به حساب مي آيد.

 

  • MDF همانند چوب معمولي ، به سادگي قابل برش و سمباده زني است كه اين مساله باعث سهولت در استفاده از آن مي شود.

 

  • كابينت ام دي اف عادي يا ترك به وجود اينكه اغلب ويژگي هاي كابينت تمام چوبي را دارد ولي قيمتي بسيار مناسب تر و ارزان تر نسبت به چوب طبيعي دارد.

 

  • يكي ديگر از ويژگي هاي خوب اين نوع از كابينت ها مقاومت بالاي ان در مقابل انواع پوسيدگي هاست.

 

  • كابينت mdf سفيد جزو پرطرفدارترين كابينت هاي mdfمي باشد.

معرفي انواع برند چوب mdf موجود در بازار

كابينت ام دي اف كه امروزه در طرح­ها و رنگ­هاي مختلف و متنوع موجود مي­باشند، معمولا در دو برند ايراني و ترك به بازار عرضه مي­شوند كه از جمله آنها مي­توان موارد زير را نام برد:

  1. برند­هاي محبوب ايراني: پاك چوب،آرين سينا، ايزوفام، فومنات، فراميد، AGE ، نوين چوب و …
  2. برند­هاي محبوب ترك: اي جي تي AGT، يلديز YILDIZ ، ايشيك AISIK، گيزير GIZIRو …..

ويژگي برندهاي ترك در مقايسه با برند ايراني

ورقه­ هاي mdf كابينت آشپزخانه برندهاي ترك به طور معمول از كيفيت بالاتري برخوردار هستند. قيمت محصولات ترك به صورت تقريبي 200 تا 400 هزار تومان گران­تر از كابينت­هاي ام دي اف ايراني هستند. ظاهر كابينت برند ترك شباهت بسيار زيادي به طرح­ها اروپايي دارند لذا به شما توصيه مي­شود در صورتي كه به دنبال اجراي يك طرح اروپايي در آشپزخانه خود مي­باشيد از اين كابينت­ها كه از لحاظ كيفيت، جنس و تنوع يك رقيب جدي براي ساير برند­ها محسوب مي­شوند استفاده كنيد. نكته قابل توجهي كه در هنگام آشنايي با انواع كابينت و انتخاب برندها بايد مورد توجه قرار دهيد اين است كه درست است كه در هنگام سنجش ورقه­ هاي ام دي اف توليد داخل و برندهاي ترك، معمولاً برندهاي ترك از كيفيت بالاتري برخوردار هستند اما در مقايسه يك برند ايراني نسبت به برند ايراني ديگر و يا مقايسه ورق­هاي ام دي اف برند ترك با ديگر برند ترك تفاوت چنداني ملاحظه نمي‌شود و از لحاظ كيفيت و استانداردهاي مطلوب و يا قيمت آن­ها تفاوتي مشاهده نمي­شود و بيشتر اين تفاوت در برخورداري از سمپل رنگ­هاي آن مي­باشد پس در هنگام انتخاب يك برند چه ايراني و چه تركي فقط سليقه خود را مورد نظر قرار دهيد و نسبت به گراني و يا كيفيت يك برند ايراني نسبت به ديگر برند ايراني و يا بالعكس يك برند تركي نسبت به ديگر برند تركي حساسيت زيادي به خرج ندهيد.

كابينت-تمام-چوب-در-اشپزخانه-به-رنگ-قهوه-ايكابينت-mdf-تركي

مزاياي و معايب استفاده از كابينت mdf

  • كاهش هزينه

از آنجايي كه جنس اين كابينت آشپزخانه از فيبرهاي چوبي، رزين و موم مي­باشد معمولا از قيمت پايين­تري نسبت به كابينت­هاي تمام چوب، استيل ضد زنگ و …. برخوردارند لذا به شما توصيه مي­شود در صورتي كه به دنبال كابينتي ارزان و در عين حال با كيفيت مناسب و طراحي زيبا هستيد از اين كابينت­ها استفاده كنيد.

  • نظافت آسان

سطح كابينت mdf به دليل برخورداري از لايه نازك وينيل به آساني نظافت مي­شود به اين صورت كه شما مي­توانيد با استفاده از يك دستمال نرم و آب و يا در مواردي كه لكه مقاوم­تر باشد با استفاده از مايع شوينده سطح آن را به صورت كامل نظافت كنيم كه در اين هنگام بايد توجه داشت كه از شوينده­هاي خيلي قوي نظير سفيد كننده­ها استفاده نكنيم و بعد از اتمام كار سطح كابينت را به وسيله يك دستمال خشك كنيم تا رطوبت باعث آسيب زدن به كابينت نشود.

  • تنوع طرح و رنگ

تنوع بالا در طرح و رنگ از ويژگي­هاي اصلي اين كابينت آشپزخانه مي­باشد كه باعث محبوبيت و استقبال افراد از اين نوع كابينت­ها شده است.

  • مقاومت و دوام عمر بالا

كابينت ام دي اف معمولا تركيب چوب و رزين مي­باشد كه در مراحل ساخت تحت حرارت بالا قرار مي­گيرند و همين امر موجب افزايش استحكام و همچنين نفوذناپذيري آنها نسبت به چوب خام مي­باشند كه باعث افزايش عمر اين كابينت­ها نيز مي­شود.

  • حساسيت نسبت به حرارت

از آنجايي كه سطح وينيل موجود بر روي كابينت mdf نسبت به حرارت و گرما بسيار آسيب­پذير است ممكن است در برابر حرارت دچار حباب، پوسته پوسته شدن و يا ايجاد برجستگي­هايي شود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۳:۲۵ ] [ admin ]

در اين مقاله ما به وظايفي كه در طول زندگي متاهلي به عهده مردان است و آقايان با رعايت آن‌ها مي‌توانند از برخوردن به مشكلات جلوگيري كنند، صحبت مي‌كنيم‎

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۱۲:۵۴ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب